Oferujemy kompleksowe usługi w zakresie finansowo-księgowym, a w szczególności:
  • prowadzenie ksiąg handlowych, ksiąg przychodów i rozchodów oraz ewidencji ryczałtowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • sporządzanie deklaracji podatkowych,
  • sporządzanie bilansów i rozliczeń rocznych,
  • pełną obsługę ZUS,
  • sporządzanie list płac,
  • doradztwo podatkowe w pełnym zakresie,
  • przygotowywanie wniosków kredytowych,
  • pomoc przy tworzeniu firmy,
  • prowadzenie dokumentacji kadrowej,
  • wyprowadzenie zaległości.
Cena za usługę jest ustalana w formie miesięcznego ryczałtu - oprócz należności za bilans w wysokości 100% opłaty miesięcznej klient nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów związanych z obsługą pracowników, doradztwem podatkowym, przygotowywaniem wniosków kredytowych i dodatkowymi raportami według wzoru ustalonego przez klienta. Wyprowadzenie zaległości stanowi przedmiot odrębnych negocjacji.
Wysokość opłaty za nasze usługi uzależniona jest przede wszystkim od rodzaju ksiąg, ilości dokumentów, liczby pracowników i stopnia skomplikowania firmy. Minimalna opłata za prowadzenie ksiąg handlowych wynosi 800 zł netto, ksiąg przychodów i rozchodów i ewidencji ryczałtowych - 400 zł netto. Dla klientów rozpoczynających działalność przewidujemy dodatkowe rabaty.














We offer comprehensive services in scope of financial book-keeping, and in particular:
  • keeping commercial books, incomes and outgoing expenses' books and lump sum records in compliance with binding legal provisions,
  • making out tax statements,
  • drawing up balance sheets and yearly settlements,
  • full Social Security Insurance (ZUS) service,
  • preparation of payroll sheets,
  • full scope of tax consultancy,
  • preparation of credit applications,
  • assistance in the establishment of a company,
  • preparation other documents connected with employees
  • clearing arrears.
A price for a service is designated in form of a monthly lump sum - apart from dues for a balance sheet amounting to 100% of a monthly charge, a customer does not bear any additional costs related to employees' service, tax consultancy, preparation of credit applications and additional reports according to a template defined by a customer. Clearing of arrears is subjected to separate negotiations.
The rate of charges for our services is preponderantly conditioned by the type of books, amount of documents, number of emploees and a company's complexity. A minimal fee for keeping commercial books amounts to 800 PLN net, incomes and outgoing expenses' books records - 400 PLN net. For customers commencing their business operations, we provide for supplementary discounts.